WYJAŚNIENIE Treści SIWZ z dnia 15.04.2008 r.
Nr sprawy: ITP.341-3/08
Do wszystkich Wykonawców
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego numer ogłoszenia 77373,data zamieszczenia 15.04.2008 r. na dostawę paliw płynnych na potrzeby Urzędu Gminy w Nowym Dworze w okresie od 01.06.2008 r. do 31.05.2009
Działając zgodnie z art.38 ust.1 , ust.2 i ust.4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.-Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655 z późn. zm. ) zamawiający Gmina Nowy Dwór w odpowiedzi na pytania :
1.czy dopuszczamy możliwość dokonywania bezgotówkowych zakupów paliw i usług na stacjach paliw i w związku z tym zmianę § 2 i § 4 ust.2 wzoru umowy stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ ?
2.czy istnieje możliwość zaakceptowania terminu płatności 21 dni od daty wystawienia faktury oraz fakturowania dwa razy w miesiącu i w związku z tym zmianę § 4 ust.3 wzoru umowy stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ ?
3.czy dopuszczamy możliwość zmiany zapisu § 4 ust.4 wzoru umowy stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ przez zamieszczenie zapisu zapłata nastąpi przelewem na konto wykonawcy wskazane w fakturze ?
Odpowiadając na wyżej postawione pytania zamawiający na dwa pierwsze pytania to jest nr nr 1 i 2 udziela odpowiedzi odmownej. Natomiast w celu uniknięcia konieczności zmiany umowy w wypadku zmiany numeru konta wykonawcy, zakres modyfikacji § 4 ust.4 wzoru umowy stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ jest następujący w ust.4 § 4 , kropkę zastępuje się przecinkiem i dodaje się słowa: zapłata może też nastąpić przelewem na konto wykonawcy wskazane w fakturze ?
W pozostałym zakresie SIWZ pozostaje niezmieniona.
Niniejsze pismo zostało umieszczone na stronie internetowej zamawiającego:
epodlasie.wipb.pl/biptest/ug_nowydwor
z up. Wójta Z-ca Wójta
Stanisław Hrynkiewicz
Metryka strony