OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - poprawione

Nowy Dwór: dostawa oleju opałowego lekkiego w sezonie grzewczym 2008/2009 Numer ogłoszenia: 205312 - 2008; data zamieszczenia: 01.09.2008 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY NAZWA I ADRES: Gmina Nowy Dwór , Plac Rynkowy 21, 16-205 Nowy Dwór, woj. podlaskie, tel. 085 7226032, fax. 085 722 60 32. Ogólny adres internetowy zamawiającego: http://epodlasie.wipb.pl/biptest/ug_nowydwor. RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 1) OPIS Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa oleju opałowego lekkiego w sezonie grzewczym 2008/2009. Rodzaj zamówienia: dostawy. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa oleju opałowego lekkiego w ilości 120000 l dla zaopatrzenia kotłowni w: - Szkole Podstawowej w Nowym Dworze, ul. Kolejowa 2, - Urzędzie Gminy w Nowym Dworze, ul. Plac Rynkowy 21, - Szkole Podstawowej w Sieruciowcach 37, - Sali Gimnastycznej w Nowym Dworze, ul. Wesoła 2, - Bobrze Wielkiej. o kaloryczności min 42,6 MJ/kg zgodnie z Polską Norma PN-C- 96024:L1 wraz z dostawą autocysternami wyposażonymi w urządzenia pomiarowe posiadające legalizację w ilościach i terminach wskazanych przez Administratora Kotłowni na sezon grzewczy 2008/2009. Jednorazowa dostawa oleju do w/w kotłowni w ilości 10000 do 15000 litrów.. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.21.00-9. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2009. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM 1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA         Informacja na temat wadium: 2) WARUNKI UDZIAŁU Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki: Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, a ponadto: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej możliwość wykonania zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wymagane poza ustawowymi warunki dodatkowe związane z wykonaniem zamówienia, jakie powinien spełniać dostawca: - zapewnić dostawę oleju opałowego do zbiorników kotłowni w ciągu 24 godzin w ilości uzgodnionej każdorazowo telefonicznie z Administratorem Kotłowni, - dostarczenie oleju odbywa się na koszt dostawcy. W celu potwierdzenia spełniania przez oferenta warunków udziału w postępowaniu należy złożyć odpowiednie oświadczenie - załącznik Nr 3 do Specyfikacji. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: - wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, - wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków. Zamawiający odrzuci ofertę, która: - jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - jej złożenie stanowi czy nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, - zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, - w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo Zamówień Publicznych, wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: - wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 1 do specyfikacji, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, - koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem albo oświadczenie o posiadaniu odpowiedniej koncesji, zezwolenia lub licencji, - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo odpowiednie oświadczenie. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych wyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty wymagane w przypadku, gdy kilka podmiotów składa ofertę wspólnie W przypadku, gdy kilka podmiotów składa ofertę wspólnie, do oferty należy załączyć: - wymienione wyżej wymagane dokumenty, z wyjątkiem oferty, wystawione indywidualnie na każdy z podmiotów, ofertę należy złożyć wspólnie, - umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie.. SEKCJA IV: PROCEDURA TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. KRYTERIA OCENY OFERT Kryteria oceny ofert: najniższa cena. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://epodlasie.wipb.pl/biptest/ug_nowydwor. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Nowy Dwór ul.Plac Rynkowy 21 16-205 Nowy Dwór pok. nr 3. Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2008 godzina 12:30, miejsce: Urząd Gminy Nowy Dwór ul.Plac Rynkowy 21 16-205 Nowy Dwór pok. nr 1 (sekretariat). Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Metryka strony

Udostępniający: Gmina Nowy Dwór

Wytwarzający/odpowiadający: Stanisław Hrynkiewicz

Wprowadzający: Stanisław Hrynkiewicz

Data modyfikacji: 2008-09-01

Opublikował: Stanisław Hrynkiewicz

Data publikacji: 2008-09-01