Wykaz rejestrów

Rejestry kancelaryjne i ewidencje prowadzona przez poszczególnych pracowników Urzędu Gminy w Nowym Dworze

Wykaz rejestrów kancelaryjnych i ewidencji prowadzona przez poszczególnych pracowników Urzędu Gminy w Nowym Dworze.

  1. Zastępca Wójta - Sekretarz - Stanisław Hrynkiewicz

  • rejestr oświadczeń ostatniej woli spadkodawcy,

  • rejestr zarządzeń wójta,

  • rejestr instytucji kultury,

  • rejestr decyzji wójta,

  • rejestr postanowień wójta,

  • rejestr zarządzeń kierownika urzędu,

  • ewidencja osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych,

  • rejestr wydanych upoważnień i pełnomocnictw,

  • rejestr przeprowadzonych kontroli zewnętrznych i wewnętrznych,

  • rejestr wyjść w godzinach służbowych,

  • rejestr gminnych jednostek organizacyjnych.

  1. Referat Finansowy,:

  1. inspektor ds. wymiaru zobowiązań pieniężnych - Irena Chojnacka

  • ewidencja upomnień zobowiązań pieniężnych,

  • ewidencja tytułów wykonawczych zobowiązań pieniężnych,

  • ewidencja upomnień podatku od środków transportowych,

  • ewidencja tytułów wykonawczych podatku od środków transportowych,

  • rejestr ulg inwestycyjnych,

  • rejestr ulg żołnierskich,

  • rejestr ulg z tytułu nabycia gruntów,

  • rejestr umorzeń zaległych zobowiązań pieniężnych,

  • rejestr odroczeń i rozłożenia na raty podatku od środków transportowych,

  • rejestr odroczeń terminów płatności i rozłożenia na raty zobowiązań pieniężnych,

  1. inspektor ds. księgowości podatkowej - Maria Borys

  • rejestr zaświadczeń o stanie rodzinnym i majątkowym,

  • rejestr zaświadczeń o nie zaleganiu w podatkach,

  1. Referat Organizacyjny,

    1. Kierownik referatu - Maria Ropiejko

  • dziennik korespondencji,

  • rejestr pism specjalnego rodzaju,

  • rejestr wniosków i interpelacji radnych,

  • rejestr uchwał rady gminy,

  • rejestr przepisów gminnych,

  • rejestr wniosków i opinii komisji,

  • rejestr skarg i wniosków,

  • rejestr delegacji,

  • rejestr wniosków o udzielenie informacji publicznej.

    1. inspektor pracy ds. pozamilitarnych przygotowań obronnych, ppoż. oraz profilaktyki i przeciwdziałania alkoholizmowi - Kazimierz Stasiulewicz s. Bronisława

  • dziennik korespondencji dokumentów oznaczonych klauzulą „zastrzeżone”,

  • dziennik ewidencji wykonanych dokumentów oznaczonych klauzulą „poufne”, „zastrzeżone”,

  • rejestr świadczeń osobistych i rzeczowych na rzecz obronności,

  • rejestr przedpoborowych,

    1. inspektor pracy ds. organizacyjnych, kadr i działalności gospodarczej - Maria Hrynkiewicz

  • ewidencja działalności gospodarczej,

  • rejestr zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych,

  • ewidencja pracowników urzędu,

  • archiwum zakładowe.

  1. Referat Oświatowy:

inspektor pracy ds. oświaty - Helena Konstańczuk

  • rejestr wniosków o przeprowadzenie postępowania egzaminacyjnego dla nauczycieli kontraktowych ubiegających się o awans nauczyciela mianowanego,

  • rejestr zaświadczeń wydanych przez komisje egzaminacyjne,

  • rejestr aktów nadania stopnia awansu zawodowego nauczyciela mianowanego.

  1. Urząd Stanu Cywilnego:

Z-ca Kierownika USC - Eugenia Strankowska

  • ewidencja ludności,

  • rejestr wyborców.

  • rejestr dowodów osobistych,

  • rejestr zapewnień,

  • rejestr wydanych zaświadczeń stwierdzających brak okoliczności wyłączających zawarcie małżeństwa(do ślubu wyznaniowego ze skutkiem cywilnym),

  • księga urodzeń, małżeństw i zgonów.

  1. Samodzielne stanowiska pracy - inspektorzy ds.:

  1. infrastruktury technicznej, planowania przestrzennego i zamówień publicznych - Kazimierz Stasiulewicz s. Antoniego

  • do dnia 10 lipca 2003 r. - rejestr wydanych decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu,

  • od dnia 11 lipca 2003 r. - rejestr decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego o znaczeniu powiatowym i gminnym,

  • rejestr wniosków o sporządzenie lub zmianę miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,

  • gminny rejestr zabytków,

  • rejestr przetargów zamówień publicznych

  1. gospodarki nieruchomościami, promocji gminy oraz rolnictwa i leśnictwa - Czesława Kowalczuk

  • ewidencja lokali użytkowych w zasobach komunalnych,

  • rejestr umów dzierżawy na grunty stanowiące mienie komunalne gminy,

  • rejestr rozdysponowania gruntów mienia komunalnego gminy,

  • rejestr zasobu mienia komunalnego,

  • rejestr gruntów - ewidencja nieruchomości mienia komunalnego gminy,

  • rejestr zezwoleń na wycinkę drzew z zadrzewienia,

  • ewidencja urządzeń wodociągowych na terenie gminy.

  1. ewidencji ludności i ochrony środowiska - Larysa Giedź

  • rejestr publicznie dostępnych informacji o środowisku i jego ochrona

Metryka strony

Udostępniający: Gmina Nowy Dwór

Wytwarzający/odpowiadający: Stanisław Hrynkiewicz

Wprowadzający: Stanisław Hrynkiewicz

Data modyfikacji: 2006-07-28

Opublikował: K S

Data publikacji: 2005-02-15