Zarządzenie 24/2006

w sprawie zmian w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy w Nowym Dworze
GGSSS SGS
  • zarzadzenie nr 24/06 wojta gminy nowy dwór

  1. 27 października 2006r

    • w sprawie zmian w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy w Nowym Dworze

Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001r. Nr 142 poz.1591, z 2002r. Nr 23 poz. 220, Nr 62 poz. 558, Nr 113 poz. 984, Nr 153 poz. 1271, Nr 214 poz. poz. 1806, z 2003r Nr 80 poz. 717, Nr 162 poz. 1568, z 2004r. Nr 102 poz. 1055, Nr 116 poz. 1203, Nr 167 poz. 1759 z 2005r. Nr 172 poz. 1441, z 2006r. Nr 17 poz. 128 , Nr 102 poz. 1055, Nr 175 poz. 1457, Nr 181 poz. 1337 ) zarzadzam co następuje:

        1. W Regulaminie Organizacyjnym Urzedu Gminy Nowy Dwór stanowiący załącznik do Zarzadzenia Nr 16/05 Wójta Gminy Nowy Dwór z dnia 5 września 2005 rok wprowadza się następujace zmiany:

1.w § 13 dodaje się pkt.6 w brzmieniu:

6) Kierownik Referatu Komunalnego

2.w § 14 dodaje się pkt. 3 1 w brzmieniu:

3 1 ) Referat Komunalny w skład którego wchodzą:

              1. Kierownik Referatu

              2. zastępca głównego księgowego

              3. inspektor - 3 etaty

              4. kierowca autobusu - 3 etaty

              5. kierowca samochodu ciężarowego

              6. kierowca samochodu osobowo - dostawczego

              7. kierowca

              8. konserwator

              9. pracownicy zatrudnieni w ramach prac interwencyjnych i robót publicznych

- przy znakowaniu spraw Referat używa symbolu „RK”

3. w § 20 w pkt.2 dodaje się lit. c w brzmieniu:

c) Referatem Komunalnym

4. § 25 1 otrzymuje brzmienie:

Do zadań Referatu Komunalnego należy :

świadczenie usług komunalnych i zaspakajanie potrzeb mieszkańców gminy a w szczególności :

1. Utrzymanie zasobów mieszkaniowych na terenie gminy w należytym stanie technicznym i estetycznym w tym :

            1. zawieranie umów najmu, przygotowywanie projektów stawek czynszów i opłat za lokale,

            2. prowadzenie gospodarki lokalami stanowiącymi własność gminy,

            3. remonty bieżące i kapitalne, usuwanie awarii,

            4. zaopatrzenie w wodę i kanalizację oraz wywóz śmieci,

            5. utrzymanie terenu wokół budynków,

            6. współpraca w w/w zakresie z najemcami, właścicielami lokali w budynkach komunalnych i wspólnotami mieszkaniowymi

            7. budowa, remonty i konserwacja dróg gminnych, ulic, placów, przepustów drogowych, chodników, rowów przydrożnych i przystanków autobusowych, utrzymanie zieleni w pasach drogowych oraz zapewnienie właściwego oznakowania pionowego dróg,

            8. organizacja i zimowe utrzymanie sieci dróg gminnych,

            9. nasadzanie i utrzymanie zieleni w obrębie obiektów gminnych oraz utrzymanie terenu wokół tych obiektów,

            10. prowadzenie ewidencji dróg i drogowych obiektów mostowych,

            11. wydawanie zezwoleń na wycinkę drzew lub krzewów z pasa drogowego,

            12. zaliczanie drógi ulic do poszczególnych kategorii, przygotowywanie projektów uchwał,

            13. określanie szczegółowych zasad i naliczanie opłat za zajęcie pasa drogi ,

            14. prowadzenie spraw związanych z organizacją i funkcjonowaniem targowicy,

            15. prowadzenie spraw związanych z oświetleniem ulic,placów i dróg na terenie gminy.

2. Zapewnienie właściwego frontu pracy sprzętu gminnego, opracowywanie projektów cenników usług sprzętem gminnym i usług autobusami,

3. Eksploatacja hydroforni oraz istniejącej przyszłej rozbudowanej sieci wodociągów : Nowy Dwór , Dubaśno , Chorużowce , Rogacze.

            1. właściwe utrzymanie hydroforni i terenów przyległych,

            2. remonty hydroforni, sieci wodociągowej wraz z hydrantami i innymi urządzeniami,

            3. zawieranie umów na dostawę wody, odczytywanie stanu wodomierzy w mieszkaniach oraz wodomierzy głównych i prowadzenie ewidencji z tym związanej,

            4. analiza kosztów eksploatacji, opracowywanie materiałów i propozycji wysokości opłat oraz naliczanie i windykacja opłat,

            5. współpraca z instytucjami w zakresie jakości wody , przydatności do spożycia ,

            6. określanie warunków budowy przyłączy i świadczenie usług w tym zakresie,

4. Eksploatacja oczyszczalni ścieków w Nowym Dworze i sieci kanalizacyjnej :

            1. utrzymanie obiektu oczyszczalni i terenu przyległego,

            2. remonty oczyszczalni, sieci i urządzeń kanalizacyjnych,

            3. zawieranie umów na podłączenie do sieci i odbiór nieczystości, określanie warunków budowy przyłączy, odczytywanie stanu liczników i prowadzenie ewidencji z tym związanej,

            4. analiza kosztów eksploatacji, opracowywanie propozycji wysokości opłat oraz naliczanie i widykacja opłat,

5. Utrzymanie czystości na terenie gminy :

            1. zapobiegane zanieczyszczeniu ulic, placów, przystanków,targowicy,

            2. kontrola utrzymania czystości i porzadku na tereach nieruchomosci,

            3. kontrola oczyszczania chodników,

            4. nadzór nad działalnością firm wykonujacych usługi komunalne,

            5. wywóz odpadów stałych i płynnych z nieruchomości gminnych oraz świadczenie usług mieszkańcom i podmiotom gospodarczym w tym zakresie,

            6. dzierżawa pojemników i kontenerów na wywóz nieczystości stałych, zawieranie umów w tym zakresie,

            7. windykacja opłat,

            8. utrzymanie we właściwym stanie wysypiska gminnego, likwidacja dzikich wysypisk,

            9. prowadzenie selektywnej zbiórki odpadów,

            10. opracowywanie analiz i sprawozdań,

            11. programowanie działań w zakresie poprawy stanu czystości na terenie gminy,

            12. organizowanie i sprawowanie opieki nad miejscami pamięci narodowej oraz grobami i cmentarzami wojennymi,

6. Realizacja zadań w zakresie dostaw energii cieplnej do obiektów gminnych, oraz do obiektów osób fizycznych i osób prawnych , na podstawie umów zawartych z tymi osobami

            1. zakup opału,

            2. utrzymywanie w sprawności urządzeń grzewczych,

            3. zawieranie umów na dostawę energii i windykacja opłat,

            4. modernizacja kotłowni i urządzeń grzewczych,

            5. wykonywanie nowych przyłączeń do obiektów.

7. Dowożenie na terenie gminy uczniów do szkół podstawowych i gimnazjum

            1. właściwa organizacja dowozu,

            2. utrzymanie we właściwym stanie technicznym autobusów, poprzez bieżące przeglądy, remonty i wyposażenie w niezbędne elementy i sprzęt zapewniający bezpieczeństwo dowożonym uczniom,

            3. zaopatrzenie w olej napędowy, smary i części zamienne

            4. zatrudnianie kierowców oraz osób sprawujących opiekę nad dowożonymi uczniami,

8. Realizacja zadań zlecanych przez Wójta lub kierowników gminnych jednostek organizacyjnych

9. Ochrona przeciwpożarowa w tym :

            1. organizowanie działań i prowadzenie czynności w zakresie zapobiegania pożarom,

            2. prowadzenie akcji ratowniczych i gaśniczych,

            3. utrzymanie we właściwym stanie remiz OSP oraz posesji, na których są usytuowane,

            4. dbanie o sprawność samochodów gaśniczych i sprzętu gaśniczego,

            5. zaopatrzenie w ubrania robocze i wyjściowe strażaków

            6. zaopatrzenie w olej napędowy, smary, sprzęt gaśniczy i części zamienne do sprzętu i samochodów,

            7. współpraca w zakresie ochrony przeciwpożarowej z Państwową Strażą Pożarną, a zwłaszcza w zakresie udziału jednostek OSP z terenu gminy w krajowym systemie ratowniczo-gaśniczym,

            8. prowadzenie niezbędnej ewidencji.

10. Zapewnienie frontu pracy i organizacja pracy osobom zatrudnionym w ramach robót interwencyjnych , do zadań realizowanych przez Referat Komunalny

11. Prowadzenie ewidencji składników majątkowych Referat Komunalnego

        1. Wykonanie uchwały powierza się Zastępcy Wójta.

        2. Zarzadzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

  • Wójt

  • Kazimierz Bohusz

2007-02-08 08:37:00

Metryka strony

Udostępniający: Gmina Nowy Dwór

Wytwarzający/odpowiadający: Stanisław Hrynkiewicz

Wprowadzający: Stanisław Hrynkiewicz

Data modyfikacji: 2007-01-07

Opublikował: Stanisław Hrynkiewicz

Data publikacji: 2007-01-07