Zarządzenie 24/2006
zarzadzenie nr 24/06 wojta gminy nowy dwór
27 października 2006r
w sprawie zmian w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy w Nowym Dworze
Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001r. Nr 142 poz.1591, z 2002r. Nr 23 poz. 220, Nr 62 poz. 558, Nr 113 poz. 984, Nr 153 poz. 1271, Nr 214 poz. poz. 1806, z 2003r Nr 80 poz. 717, Nr 162 poz. 1568, z 2004r. Nr 102 poz. 1055, Nr 116 poz. 1203, Nr 167 poz. 1759 z 2005r. Nr 172 poz. 1441, z 2006r. Nr 17 poz. 128 , Nr 102 poz. 1055, Nr 175 poz. 1457, Nr 181 poz. 1337 ) zarzadzam co następuje:
W Regulaminie Organizacyjnym Urzedu Gminy Nowy Dwór stanowiący załącznik do Zarzadzenia Nr 16/05 Wójta Gminy Nowy Dwór z dnia 5 września 2005 rok wprowadza się następujace zmiany:
1.w § 13 dodaje się pkt.6 w brzmieniu:
6) Kierownik Referatu Komunalnego
2.w § 14 dodaje się pkt. 3 1 w brzmieniu:
3 1 ) Referat Komunalny w skład którego wchodzą:
Kierownik Referatu
zastępca głównego księgowego
inspektor - 3 etaty
kierowca autobusu - 3 etaty
kierowca samochodu ciężarowego
kierowca samochodu osobowo - dostawczego
kierowca
konserwator
pracownicy zatrudnieni w ramach prac interwencyjnych i robót publicznych
- przy znakowaniu spraw Referat używa symbolu „RK”
3. w § 20 w pkt.2 dodaje się lit. c w brzmieniu:
c) Referatem Komunalnym
4. § 25 1 otrzymuje brzmienie:
Do zadań Referatu Komunalnego należy :
świadczenie usług komunalnych i zaspakajanie potrzeb mieszkańców gminy a w szczególności :
1. Utrzymanie zasobów mieszkaniowych na terenie gminy w należytym stanie technicznym i estetycznym w tym :
zawieranie umów najmu, przygotowywanie projektów stawek czynszów i opłat za lokale,
prowadzenie gospodarki lokalami stanowiącymi własność gminy,
remonty bieżące i kapitalne, usuwanie awarii,
zaopatrzenie w wodę i kanalizację oraz wywóz śmieci,
utrzymanie terenu wokół budynków,
współpraca w w/w zakresie z najemcami, właścicielami lokali w budynkach komunalnych i wspólnotami mieszkaniowymi
budowa, remonty i konserwacja dróg gminnych, ulic, placów, przepustów drogowych, chodników, rowów przydrożnych i przystanków autobusowych, utrzymanie zieleni w pasach drogowych oraz zapewnienie właściwego oznakowania pionowego dróg,
organizacja i zimowe utrzymanie sieci dróg gminnych,
nasadzanie i utrzymanie zieleni w obrębie obiektów gminnych oraz utrzymanie terenu wokół tych obiektów,
prowadzenie ewidencji dróg i drogowych obiektów mostowych,
wydawanie zezwoleń na wycinkę drzew lub krzewów z pasa drogowego,
zaliczanie drógi ulic do poszczególnych kategorii, przygotowywanie projektów uchwał,
określanie szczegółowych zasad i naliczanie opłat za zajęcie pasa drogi ,
prowadzenie spraw związanych z organizacją i funkcjonowaniem targowicy,
prowadzenie spraw związanych z oświetleniem ulic,placów i dróg na terenie gminy.
2. Zapewnienie właściwego frontu pracy sprzętu gminnego, opracowywanie projektów cenników usług sprzętem gminnym i usług autobusami,
3. Eksploatacja hydroforni oraz istniejącej przyszłej rozbudowanej sieci wodociągów : Nowy Dwór , Dubaśno , Chorużowce , Rogacze.
właściwe utrzymanie hydroforni i terenów przyległych,
remonty hydroforni, sieci wodociągowej wraz z hydrantami i innymi urządzeniami,
zawieranie umów na dostawę wody, odczytywanie stanu wodomierzy w mieszkaniach oraz wodomierzy głównych i prowadzenie ewidencji z tym związanej,
analiza kosztów eksploatacji, opracowywanie materiałów i propozycji wysokości opłat oraz naliczanie i windykacja opłat,
współpraca z instytucjami w zakresie jakości wody , przydatności do spożycia ,
określanie warunków budowy przyłączy i świadczenie usług w tym zakresie,
4. Eksploatacja oczyszczalni ścieków w Nowym Dworze i sieci kanalizacyjnej :
utrzymanie obiektu oczyszczalni i terenu przyległego,
remonty oczyszczalni, sieci i urządzeń kanalizacyjnych,
zawieranie umów na podłączenie do sieci i odbiór nieczystości, określanie warunków budowy przyłączy, odczytywanie stanu liczników i prowadzenie ewidencji z tym związanej,
analiza kosztów eksploatacji, opracowywanie propozycji wysokości opłat oraz naliczanie i widykacja opłat,
5. Utrzymanie czystości na terenie gminy :
zapobiegane zanieczyszczeniu ulic, placów, przystanków,targowicy,
kontrola utrzymania czystości i porzadku na tereach nieruchomosci,
kontrola oczyszczania chodników,
nadzór nad działalnością firm wykonujacych usługi komunalne,
wywóz odpadów stałych i płynnych z nieruchomości gminnych oraz świadczenie usług mieszkańcom i podmiotom gospodarczym w tym zakresie,
dzierżawa pojemników i kontenerów na wywóz nieczystości stałych, zawieranie umów w tym zakresie,
windykacja opłat,
utrzymanie we właściwym stanie wysypiska gminnego, likwidacja dzikich wysypisk,
prowadzenie selektywnej zbiórki odpadów,
opracowywanie analiz i sprawozdań,
programowanie działań w zakresie poprawy stanu czystości na terenie gminy,
organizowanie i sprawowanie opieki nad miejscami pamięci narodowej oraz grobami i cmentarzami wojennymi,
6. Realizacja zadań w zakresie dostaw energii cieplnej do obiektów gminnych, oraz do obiektów osób fizycznych i osób prawnych , na podstawie umów zawartych z tymi osobami
zakup opału,
utrzymywanie w sprawności urządzeń grzewczych,
zawieranie umów na dostawę energii i windykacja opłat,
modernizacja kotłowni i urządzeń grzewczych,
wykonywanie nowych przyłączeń do obiektów.
7. Dowożenie na terenie gminy uczniów do szkół podstawowych i gimnazjum
właściwa organizacja dowozu,
utrzymanie we właściwym stanie technicznym autobusów, poprzez bieżące przeglądy, remonty i wyposażenie w niezbędne elementy i sprzęt zapewniający bezpieczeństwo dowożonym uczniom,
zaopatrzenie w olej napędowy, smary i części zamienne
zatrudnianie kierowców oraz osób sprawujących opiekę nad dowożonymi uczniami,
8. Realizacja zadań zlecanych przez Wójta lub kierowników gminnych jednostek organizacyjnych
9. Ochrona przeciwpożarowa w tym :
organizowanie działań i prowadzenie czynności w zakresie zapobiegania pożarom,
prowadzenie akcji ratowniczych i gaśniczych,
utrzymanie we właściwym stanie remiz OSP oraz posesji, na których są usytuowane,
dbanie o sprawność samochodów gaśniczych i sprzętu gaśniczego,
zaopatrzenie w ubrania robocze i wyjściowe strażaków
zaopatrzenie w olej napędowy, smary, sprzęt gaśniczy i części zamienne do sprzętu i samochodów,
współpraca w zakresie ochrony przeciwpożarowej z Państwową Strażą Pożarną, a zwłaszcza w zakresie udziału jednostek OSP z terenu gminy w krajowym systemie ratowniczo-gaśniczym,
prowadzenie niezbędnej ewidencji.
10. Zapewnienie frontu pracy i organizacja pracy osobom zatrudnionym w ramach robót interwencyjnych , do zadań realizowanych przez Referat Komunalny
11. Prowadzenie ewidencji składników majątkowych Referat Komunalnego
Wykonanie uchwały powierza się Zastępcy Wójta.
Zarzadzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wójt
Kazimierz Bohusz
2007-02-08 08:37:00
Metryka strony