Uchwała 72
UCHWAŁA NR XIV/72/04 RADY GMINY NOWY DWÓR
13 kwietnia 2004 r.
w sprawie trybu postępowania o udzielenie dotacji z budżetu Gminy Nowy Dwór podmiotom nie zaliczonym do sektora finansów publicznych i nie działającym w celu osiągnięcia zysku na realizację zadań Gminy, sposobu rozliczania dotacji oraz kontroli wykonywania zadań.
Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 15 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591, z 2002 r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz. 1271, Nr 214, poz. 1806, z 2003 r. Nr 80, poz. 717, Nr 162, poz. 1568), art. 118 ust. 2 pkt. 2 ustawy z dnia 26 listopada 1998 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2003 r. Nr 15, poz. 148, Nr 45, poz. 391, Nr 65, poz. 594 ) - uchwala się, co następuje:
Ustala się tryb postępowania o udzielenie dotacji , sposób rozliczenia dotacji, sposób kontroli wykonania zadania oraz sposób zapewnienia jawności postępowania o udzielenie dotacji i jej rozliczania.
Ilekroćw uchwale jest mowa o:
o Gminie - należy przez to rozumieć Gminę Nowy Dwór,
o Radzie - należy przez to rozumieć Radę Gminy Nowy Dwór,
o Wójcie - należy przez to rozumieć Wójta Gminy Nowy Dwór,
podmiocie oferującym wykonanie zadania - należy przez to rozumieć podmiot niezaliczony do sektora finansów publicznych i nie działający w celu osiągnięcia zysku,
o zadaniach Gminy - należy przez to rozumieć zadania własne Gminy,
o dotacjach - należy przez to rozumieć dotacje w rozumieniu art. 69 ust. 4 ptkt 1 lit d ustawy z 26 listopada 1998 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2003 r., Nr 15, poz. 148 z późn. zm.).
Ze środków budżetu gminy są przyznawane podmiotom oferującym wykonanie zadania dotacje na realizacje zadań publicznych z zakresu zadań gminy innych niż wymienione w art. 4 ust. 1 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 o działalności pożytku publicznego wolontariacie (Dz. U nr 96 poz. 873), zleconych przez Gminę.
Zlecanie realizacji zadań publicznych, publicznych których mowa w § 3 może mieć formy:
powierzania wykonania zadań publicznych wraz z udzieleniem dotacji na finansowanie ich realizacji,
wspierania wykonania zadań publicznych wraz z udzieleniem dotacji na dofinansowanie ich realizacji.
1. Wspieranie i powierzanie realizcji zadań publicznych odbywa się po uchwaleniu budżetu gminy na dany rok i po przeprowadzeniu postępowania ofertowego.
Do czasu uchwalenia uchwały budżetowej, nie później niż do dnia 31 marca roku budżetowego, podtawą finansowania realizacji zadań publicznych w formie dotacji jest projekt uchwały budżetowej przedstawiony Radzie.
1. Postępowanie ofertowe ogłasza Wójt w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzedu Gminy w Nowym Dworze.
Postępowanie ofertowe ogłasza się co najmniej 30 dni przed dniem otwarcia ofert.
1. Podmiot ubiegający się o zlecenie zadania zobowiązany jest do złożenia oferty, zgodnej ze wzorem określonym w załączniku nr 1 do uchwały, zawierający w szczególności:
nazwę, adres siedziby wnioskodawcy, wskazanie imienia, nazwiska i adresu osoby odpowiedzialnej za realizację projektu w ramach zadania, którego realizację podmiot oferuje oraz inne dane wskazane we wzorze oferty,
nazwe projektu i określenie jego celu,
miejsce realizacji projektu,
termin rozpoczęcia i zakończenia realizacji projektu,
imiona, nazwiska i kwalifikacje osób zaangażowanych w realizację projektu oraz inne informacje o projekcie,
wysokość wnioskowanej dotacji,
oczekiwane efekty projektu oraz prognozę co do możliwości jego kontynuacji.
Do oferty należy załączyć preliminarz wydatków, zawierający kalkulację rzeczowo finansową projektu, zgodny z załącznikiem nr 2 do uchwały.
W przypadku ubiegania się o dotację na wsparcie realizacji przez podmot oferowanego zadania preliminarz powinien ponadto zawierać wskazanie innych źródeł finansowania projektu, z uwzględnieniem środków własnych i środków pozyskanych od innych podmiotów, z podaniem ich całkowitych wysokości.
Do oferty należy dołaczyć statut, wyciąg z Krajowego Rejestru Sądowego, bądź z innego rejestru, do którego podmiot ubiegający się o zlecenie zadania został wpisany oraz informację (oświadczenie, ewentualnie listę rekomendacji) o dotychczasowych osiągnięciach.
Zarząd w uzasadnionych przypadkach może żądać przedstawienia przez podmiot oferujący wykonanie zadania dodatkowych informacji lub dokumentów.
Oferta oraz preliminarz wydatków powinny zostać podpisane przez osobę bądź osoby uprawnione do składnia oświadczeń woli w sprawach majątkowych podmiotu oferującego wykonanie zadania.
1. Podmioty, które nie złożą oferty pozostałych wymaganych dokumentów w terminie określonym w ogłoszeniu, oraz których oferty będą niekompletne nie zostaną uwzględnione w konkursie.
nie mogą ubiegać się o zlecenia zadania podmioty, które nie rozliczały się w poprzednim okresie terminowo lub zadanie wykonały niewłaściwie.
1. Otwarcia ofert dokonuje się w dniu upływu terminu składania ofert ustalonego w ogłoszeniu.
Otwarcie ofert jest jawne.
W celu przeprowadzenia konkursu Wójt powołuje w drodze zarządzenia komisję konkursową.
W skład komisji konkursowej wchodzi:
trzech przedstawicieli Rady,
dwóch pracowników Urzędu Gminy.
Komisja konkursowa rozwiązuje się z chwilą rozstrzygnięcia konkursu.
Rozpatrzenia oraz wyboru najkorzystniejszejoferty dokonuje Komisja Konkursowa w terminie 14 dni od dnia upływu terminu złożenia ofert ustalonego w ogłoszeniu, uwzględniając:
merytoryczną ocene zadania,
koszt realizacji zadania i wysokości dotacji na to zadanie, terminowość, a także udział środków własnych przeznaczonych na realizację zadania,
oceny dotychczasowej współpracy, opiniami i referencjami,
wiarygodność finansową podmiotu oferującego wykonanie zadania.
Wybór oferty wymaga uzasadnienia i podania do publicznej wiadomości w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Nowym Dworze.
Dotacje powinny być przeznaczone na działania, które w istotny sposób przyczyniają się do realizacji zadań własnych gminy, z wyjątkiem dofinansowania bieżącej działalności podmiotów.
Cel publiczny dofinansowanego zadania powinien być zgodny z realizacją zadań statutowych podmiotu oferującego wykonanie zadania.
1. Podmioty oferujące wykonaie zadania mogą również składać oferty z własnej incjatywy.
Oferty, o których mowa w ust. 1 powinny być złożone w terminie:
do 15 października roku poprzedzającego rok, w którym zadanie ma być realizowane,
dodatkowo, za zgodą Wójta, do 31 marca oraz 30 czerwca roku, w którym zadanie ma być realizowane.
1. Umowa o wykonanie zadania publicznego z podmiotem, o którym mowa w § 2 pkt 4 niniejszej uchwały, zwanym dalej „zleceniobiorcą”, powinna być zgodna z art. 71 ust. 2 ustawy o finansach publicznych.
Oferta podmiotu, którego oferta została wybrana powinna stanowić załącznik do zawartej z nim umowy.
W warunkach określonych przepisami prawa wydatkowanie dotacji powinno odbywać się na zasadach określonych ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. - prawo zamówien publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177), co powinno zostać zastrzeżone w umowie.
1. Wójt sprawuje kontrolę prawidłowości wykonywania zadania przez zleceniobiorcę, w tym wydatkowania przekazanych środków finansowych za pośrednictwem upoważnionych pracowników urzędu gminy, a także żądania od zleceniobiorcy częściowych miesięcznych lub kwartalnych sprawozdań z wykonaia zadania.
Wójta zastrzega sobie prawo rozwiązania umowy o wykonanie zadania publicznego ze skutkiem natychmiastowym, w przypadku nienależytego wykonania umowy przez zleceniobiorcę § 13 stosuje się wówczas odpowiednio.
Sprawozdanie końcowe z wykonania zadania, zleceniobiorca składa Wójtowi w terminie 30 dni od zakończenia wykonania zadania lub w terminie określonym w umowie. Wójt rozpatruj esprawozdanie w terminie 14 dni od dnia jego złożenia przez zleceniobiorcę.
Zatwierdzone sprawozdanie z wykonania zadania podlega publikacju w Biuletynie Informacji Publicznej.
W przypadku negatywnego rozpatrzenia sprawozdania § 13 ust. 2 stosuje się odpowiednio.
W przypadku zawarcia umowy na okres dłuższy niż jeden rok, sprawozdanie częściowe z wykonania zadania powinno zostać sporządzone przez zleceniobiorcę i dostarczenie do Urzędu Gminy w Nowym Dworze w terminie 30 dni po upływie roku budżetowego.
1. Przyznane środki finansowe dotacji, nie wykorzystane w terminie określonym w umowie zleceniobiorca zobowiązany jest zwrócić na rachunek bankowy gminy wraz z ustawowymi odsetkami.
Przyznane środki finansowe wykorzystane niezgodnie z przeznaczeniem podlegają zwrotowi, wraz z ustawowymi odsetkami.
1. Podmiot oferujący wykonanie zadania, z którym Wójt rozwiązał umowę w sytuacji, o której mowa w § 12 ust. 2 oraz podmiot, którego sprawozdanie z wykonania zdania zostało rozpatrzone negatywnie podlega wykluczeniu z postępowania ofertowego regulowanego niniejszą uchwałą na okres 2 kolejnychlat.
Informacja o wykluczeniu, o którym mowa w ust. 1 podlaga publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej.
Wójt przedkłada Radzie roczne sprawozdanie z wykonania zadań zleconych na podstawie niniejszej uchwały łącznie ze sprawozdaniem rocznym z wykonania budżetu.
Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy Nowy Dw ór.
Traci moc uchwała Nr X/47/03 Rady Gminy Nowy Dwór z dnia 9 grudnia 2003 r. w sprawie trybu postępowania przy udzieleniu dotacji z budżetu gminy podmiotom nie zaliczonym do sektora finansów publicznych i nie działającym w celu osiągnięcia zysku.
Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od daty ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Podlaskiego.
Przewodniczący Rady
Wiesław Hanczaruk
Nr 1 do Uchwały Nr XIV/72/04 Rady Gminy Nowy Dwór z dnia 13 kwietnia 2004r.
Wykaz zadań Gminy, które mogą być powierzone do realizacji podmiotom nie zaliczanym do sektora finansów publicznych i nie działającYM w celu osiągnięcia zysku
- przy współudziale finansowym gminy Nowy Dwór
Udzielanie rodzinom, w których występują problemy alkoholowe, pomocy psychospołecznej i prawnej, a w szczególności ochrony przed przemocą w rodzinie.
Realizacja programów profilaktycznych w zakresie organizacji czasu wolnego dzieci i młodzieży, stanowiących alternatywę wobec używania narkotyków.
Zapewnienie prawidłowego wypoczynku dzieci i młodzieży szkolnej pozostającej w szczególnie trudnej sytuacji rodzinnej, w której występują problemy alkoholowe.
Ochrona i promocja zdrowia wśród dzieci, młodzieży oraz dorosłych mieszkańców Gminy Nowy Dwór.
Upowszechnianie wiedzy ekologicznej oraz kształtowanie właściwych postaw wobec problemów ochrony środowiska.
Wspieranie działań i inicjatyw kulturalnych promujących Gminę Nowy Dwór i jej dziedzictwo kulturowe.
Upowszechnianie kultury fizycznej wśród dzieci i młodzieży poprzez prowadzenie zajęć w różnych dyscyplinach sportu.
Organizacja imprez sportowych i sportowo-rekreacyjnych dla dzieci i młodzieży oraz mieszkańców Gminy Nowy Dwór, w szczególności zawodów sportowych, festynów, turniejów
Nr 2 do Uchwały Nr XIV/72/04 Rady Gminy Nowy Dwór z dnia 13 kwietnia 2004 r.
tryb postępowania o udzielenie dotacji z budżetu gminy
I. postanowienia ogólne
Ilekroć w niniejszym załączniku jest mowa:
o Gminie - należy przez to rozumieć Gminę Nowy Dwórl,
o Radzie - należy przez to rozumieć Radę Gminy Nowy Dwór,
o Wójcie - należy przez to rozumieć Wójta Gminy Nowy Dwór,
o organizacjach pozarządowych - należy przez to rozumieć podmioty nie zaliczone do sektora finansów publicznych i nie działające w celu osiągnięcia zysku,
o zadaniach Gminy - należy przez to rozumieć zadania własne Gminy, określone w załączniku nr 1 do niniejszej uchwały,
o dotacjach - należy przez to rozumieć wydatki budżetu Gminy przeznaczone na dofinansowanie jej zadań, zleconych do realizacji organizacjom pozarządowym.
inne organizacje - organizacje prowadzące działalność porzytku publicznego.
W budżecie Gminy będą corocznie planowane środki finansowe na zadania Gminy realizowane przy współudziale organizacji pozarządowych.
II. tryb rozpatrywania ofert
Organizacja pozarządowa lub inna organizacja prowadząca działalność porzytku publicznego może otrzymać dotację na wykonanie zadania Gminy po zapewnieniu udziału środków własnych w jego realizacji.
Wybór ofert złożonych przez organizacje pozarządowe i inne organizacje w zakresie realizacji zadań Gminy odbywa się na zasadzie konkursu ofert, ogłoszonego i przeprowadzonego przez Wójta.
Konkurs ogłasza się poprzez wywieszenie informacji na tablicy ogłoszeń oraz publikację ogłoszenia na stronie internetowej Gminy do 30 września roku kalendarzowego poprzedzającego rok, w którym ma nastąpić realizacja zadania.
W ogłoszeniu o konkursie należy określić w szczególności:
nazwę i siedzibę organu ogłaszjącego konkurs,
zadania Gminy realizowane przy współudziale organizacji pozarządowych,
miejsce i termin skladania ofert,
miejsce i termin rozstrzygnięcia konkursu,
miejsce i termin, w którym można zapoznać się ze szczegółowymi warunkami konkursu i odebrać oferty,
zastrzeżenie o prawie do odwołania konkursu oraz przesunięcia terminu składania ofert.
1.Oferta złożona przez organizację pozarządową i inną organizację ubiegajacą się o przyznanie dotacji na realizację zadań Gminy powinna zawierać:
nazwę i siedzibę oferenta,
szczegółowy opis realizacji zadania Gminy,
kalkulację przewidywanych kosztów realizacji zadania z zaznaczeniem udziału środków własnych oraz wysokości planowanej do uzyskania dotacji z budżetu Gminy,
termin i miejsce realizacji zadania Gminy.
Do oferty, o której mowa w ust. 1 należy dołaczyć, z zastrzeżeniem ust. 3:
kosztorys realizacji zadania Gminy,
aktualny dokument potwierdzający prawo organizacji pozarządowej do występowania w obrocie prawnym lub uwierzytelniony odpis dokumentu, wystawiony najpóźniej na trzy miesiące przed terminem składania ofert,
potwierdzoną za zgodnośc z oryginałem kopię statutu organizacji pozarządowej,
wykaz podobnych zadań realizowanych przez organizację pozarządową w ciągu ostatnich dwóch lat wraz z rekomendacjami,
informację o posiadanych zasobach kadrowych i rzeczowych, zapewniających wykonanie zadania Gminy,
oświadczenie o nie działaniu w celu osiagnięcia zysku - wzór stanowi zał. nr 2 do trybu postępowania o udzielenie dotacji z budżetu gminy.
Dokument, o którym mowa w ust. 2, pkt. 4 nie jest wymagany od organizacji pozarządowej, która powstała w okresie ostatnich dwóch lat od dnia złożenia oferty.
Ofertę (wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do trybu postępowania o udzielenie dotacji z budżetu gminy) składa się w zamkniętej kopercie z oznaczeniem numeru zadania, zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszej uchwały, w formie pisemnej pod rygorem nieważności w terminie do 31 października roku kalendarzowego poprzedzającego rok, w którym ma nastąpić realizacja zadania. Oferty na dotację w roku 2004 będą przyjmowane do dnia 01 marca 2004 r.
Konkurs powinien być rozstrzygnięty do dnia 31 grudnia roku kalendarzowego poprzedzającego rok, w którym ma nastąpić realizacja zadania. Rozstrzygnięcie konkursu na dotacje w roku 2004, powinno nastąpić do dnia 31 marca 2004 roku.
1. W celu przeprowadzenia konkursu Wójt powołuje w drodze zarządzenia komisję konkursową.
W skład komisji konkursowej wchodzi:
trzech przedstawicieli Rady,
dwóch pracowników Urzędu Gminy.
Komisja konkursowa rozwiązuje się z chwilą rozstrzygnięcia konkursu.
1. Do zadań komisji konkursowej należy przeprowadzenie postępowania konkursowego i przedłożenie wyników konkursu do zatwierdzenia Wójtowi.
Szczegółowy zakres zadań oraz tryb pracy komisji konkursowej określa regulamin zatwierdzony przez Wójta.
1. Konkurs rozpoczyna się w miejscu i terminie wskazanym w ogłoszeniu.
Konkurs składa się z dwóch etapów.
Konkurs unieważnia się, jeżeli postępowanie nie zostanie zakończone wyborem najkorzystniejszej oferty.
1. W pierwszym etapie konkursu komisja:
stwierdza prawidłowość ogłoszenia konkursu oraz liczbę złożonych ofert,
otwiera koperty z ofertami.
ustala, które z ofert spełniają warunki określone w § 7 i w § 8 i przekazuje je właściwym merytorycznie komisjom Rady celem zaopiniowania, z zastrzeżeniem ust. 3,
odrzuca się oferty nie spełniające warunków okreslonych w § 7 i w § 8 i niezwłocznie zawiadamia na piśmie oferentów o odrzuceniu ich ofert.
W drugim etapie konkursu komisja:
analizuje merytoryczną zawartość ofert, biorąc pod uwagę opinie merytorycznych komisji Rady,
wybiera najkorzystniejsze oferty i decyduje o wysokości środków przyznanych na realizację zadania Gminy
W zakresie zadań przyjętych przez Radę w gminnym programie profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych, oferty opiniuje Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.
1. Dokonując wyboru najkorzystniejszych ofert komisja konkursowa bierze pod uwagę:
zgodność projektu z zadaniami Gminy oraz z zadaniami statutowymi organizacji pozarządowej,
wartość merytoryczną projektu,
koszt realizacji projektu, w tym wysokość udziału środków własnych organizacji pozarządowej oraz oczekiwaną wysokość dotacji,
staranne i terminowe wywiązywanie się z umów i porozumień zawartych z Gminą w ciągu ostatnich dwóch lat,
dotychczasową współpracę organizacji pozarządowej z Gminą.
W przypadku złożenia większej ilości ofert na realizację tego samego projektu w ramach zadań w zakresie kultury fizycznej, komisja konkursowa wybiera tylko jedną ofertę na realizację tego projektu.
Podział środków finansowych zaplanowanych w budżecie na realizację zadań Gminy w zakresie kultury fizycznej odbywa się z uwzględnieniem:
wyników osiągniętych we współzawodnictwie sportowym,
wartości sportowej imprezy.
Z przebiegu konkursu sporządza się protokół, który powinien zawierać:
imiona i nazwiska członków komisji konkursowej,
liczbę zgłoszonych ofert, w tym ofert spełniających warunki określone w § 7 i w § 8 oraz ofert odrzuconych,
wskazanie ofert najkorzystniejszych, z uwzględnieniem wysokości przyznanych dotacji,
wzmiankę o odczytaniu protokołu,
podpisy członków komisji konkursowej.
Wyniki konkursu ogłasza się poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń oraz publikację ogłoszenia na stronie internetowej Gminy w terminie 30 dni od dnia zakończenia postępowania konkursowego.
III. kontrola wydatkowania dotacji i sposób ich rozliczania
1. Uruchomienie środków na realizację zadań Gminy nastąpi na podstawie umowy zawartej pomiędzy Wójtem a organizacją pozarządową, której oferta została wybrana.
Umowa powinna zawierać w szczególności:
oznaczenie stron umowy,
wysokość dotacji przyznanej organizacji pozarządowej na realizację zadania Gminy i warunki płatności,
termin rozpoczęcia i zakończenia zadania,
sposób kontroli realizacji zadania i wydatkowania dotacji,
sposób i termin rozliczenia dotacji oraz zasady zwrotu niewykorzystanej części dotacji,
postanowienia dotyczące okoliczności uzasadniających rozwiązanie umowy,
postanowienia dotyczące wydatkowania dotacji zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych,
Umowa nie może być zawarta na okres dłuższy niż rok.
Umowa wymaga kontrasygnaty Skarbnika Gminy lub osoby przez niego upoważnionej.
W trakcie realizacji zadania, Gmina ma prawo żądania informacji, wglądu do dokumentacji zadania oraz sporządzania odpisów dokumentów.
W przypadku stwierdzenia wydatkowania dotacji niezgodnie z jej przeznaczeniem lub w sposób niezgodny z innymi postanowieniami umowy, dotacja w całości podlega bezzwłocznemu zwrotowi na konto Gminy wraz z ustawowymi odsetkami, liczonymi od dnia jej przekazania na konto organizacji pozarządowej.
1. Po zakończeniu realizacji zadania Gminy, organizacja pozarządowa składa merytoryczno - finansowe sprawozdanie z jego wykonania w terminie 30 dni od dnia upływu okresu, na który umowa została zawarta. Wzór sprawozdania merytorycznego i finansowego stanowią załączniki nr 3 i 4 do trybu postępowania o udzielenie dotacji z budżetu gminy.
Sprawozdanie powinno zawierać:
informację o przebiegu realizacji zadania,
szczegółowe rozliczenie finansowe,
zestawienie uwierzytelnionych kserokopii dowodów ksiegowych,
oświadczenie o wydatkowaniu dotacji zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych,
inne istotne informacje o realizacji zadania.
Zbiorcze sprawozdanie z realizacji zadań Gminy przez organizacje pozarządowe Wójt przedkłada Radzie w terminie do 30 czerwca każdego roku kalendarzowego, po roku w którym nastąpiła realizacja zadania..
Środki finansowe nie wykorzystane przez organizację pozarządową podlegają w części niewykorzystanej zwrotowi do budżetu Gminy w terminie 14 dni od dnia zakończenia realizacji zadania lub odstąpienia od jego realizacji.
IV. postanowienia końcowe
1. Organizacja pozarządowa może otrzymać dotację na więcej niż jedno zadanie w ciagu roku.
Łączna kwota dotacji przyznanych organizacji pozarządowej w ciagu roku nie może przekroczyć 10.000 PLN.
Informacja o organizacji:
Pełna nazwa :
Adres siedziby :
Numery telefonów, fax, e-mail :
Osoby upoważnione do rozliczania dotacji ze środków gminy (imię, nazwisko, funkcja) :
Nazwa zadania :
Termin wykonania zadania :
Miejsce realizacji zadania :
Metoda realizacji zadania:
Zasięg (informacja o osobach objętych zadaniem, liczba osób, ilość godzin,):
Cel zadania:
Uzyskane efekty:
Zastosowane formy promocji Gminy Nowy Dwór przy realizacji zadania:
Inne uwagi (np. trudności związane z realizacją zadania):
przetargu nieograniczonego
przetargu ograniczonego
przetargu dwustopniowego
negocjacji z zachowaniem konkurencji
zapytania o cenę
zamówienia z wolnej ręki
przepisy ustawy podlegały wyłączeniu
Załącznik nr 4
do trybu postępowania o udzielenie dotacji z budżetu gminy
Załącznik Nr 1
do trybu postępowania o udzielenie dotacji z budżetu gminy
OFERTA KONKURSOWA
NIP: _______________________________________________________
Nr rejestru organizacji (KRS lub inny): _______________________
REGON: ____________________________________________________
*) w przypadku koła, oddziału itp. nie posiadającego osobowości prawnej, należy podać również adres, kontakt telefoniczny, osoby z jednostki posiadającej osobowość prawną.
Nazwa organizacji *)
|
|
|
Adres organizacji*):
|
|
|
Telfax , e-mail, strona www |
|
|
Przewod Prezes *) |
|
|
Status prawny organizacji: |
|
|
Główne cele Statutowe: |
|
|
Obszar objęty działalnością: |
|
|
Data założenia organizacji: *) |
|
|
Dotychczasowe osiągnięcia: |
|
|
Organizacje współpracujące: |
|
|
DANE FINANSOWE:
|
DANE NA DZIEŃ 31.12.200.... r.
Stan konta ...............................................
Przychody ................................................
Wydatki .....................................................
|
|
Dotychczasowe źródła finansowania organizacji:
|
Dotacje z budżetu Gminy Nowy Dwór
|
|
Nazwa banku: |
|
|
Numer konta bankowego: |
|
II. Informacja o programie
1. Nazwa programu:
|
|
||||
2. Całkowity planowany koszt programu: |
PLN |
||||
3. Kwota dotacji: |
PLN |
||||
4. Szczegółowe rozbicie wg rodzaju kosztów:
|
Rodzaj kosztu |
Kwota kosztu
|
Kwota dofinansowania z budżetu Gminy Nowy Dwór
|
||
|
|
|
|
||
5. Źródła finansowania pozostałych kosztów programu:
|
źródła gwarantowane (wkład własny Organizacji** i inne źródła finansowania przedstawionego projektu)
|
źródła poszukiwane
|
|||
6. Czy prośba o fundusze na te same wydatki została wysłana do innych Funduszy ( jakich?):
|
|
||||
7. Przewidywani partnerzy w realizacji programu ( podać zasady współpracy): |
|
||||
8. Autorzy i realizatorzy programu ( imię, nazwisko, kwalifikacje, doświadczenie zawodowe, funkcja pełniona w Organizacji):
|
|
||||
9. Informacja o zasobach rzeczowych umożliwiających realizację programu: |
|
||||
10. Czas realizacji programu (termin, liczba godzin, miejsce realizacji zadania- dokładny adres):
|
|
||||
11. Cel programu (krótkie uzasadnienie wynikające z określenia problemu): |
|
||||
12. Charakterystyka odbiorców programu (wiek, ilość) i sposób ich rekrutacji: |
|
||||
13. Czy udział w projekcie jest odpłatny dla jego odbiorców? Jeżeli `tak'- to w jakiej kwocie? |
|
||||
14. Opis programu:
|
|||||
a). metody realizacji celu (opis poszczególnych działań, uzasadnienie ich doboru pod kątem osiągnięcia celu, opis przewidywanych metod):
|
|
||||
b). szczegółowy harmonogram czasowy realizacji zadań:
|
złożyć w formie załącznika
|
||||
c). scenariusze poszczególnych zadań (wymienić zadania, do których załączone są scenariusze):
|
Scenariusze złożyć w formie załączników
|
||||
d). planowana liczba osób objętych programem, sposób ich rekrutacji |
|
||||
e). spodziewane efekty programu:
|
|
||||
f) planowany sposób oceny realizacji celu programu (ewaluacja - załączyć wzór narzędzia ewaluacji np. wzór ankiety): |
|
||||
15. Data i podpisy osób upoważnionych do złożenia wniosku w imieniu organizacji, pieczątka organizacji:
|
|
Pieczątka organizacji |
UWAGA:
*prosimy o czytelne wypełnienie wszystkich!!! rubryk z zachowaniem ich układu i wielkości
** podać szczegółowe rozbicie WKŁADU WŁASNEGO (np. na: praca wolontariuszy, udostępnienie pomieszczeń i sprzętu, wkład pieniężny).
Ofertę konkursową z wymaganymi załącznikami należy złożyć w Kancelarii (pokój nr 1) Urzędu Miejskiego w Nowym Dworze ul. Plac Rynkowy 21, lub przesłać pocztą w terminie określonym w warunkach konkursu.
Załącznik nr 2
Do trybu postępowania o udzielenie dotacji z budżetu gminy
Nowy Dwór, dnia...................
......................................
pieczątka organizacji
Urząd Gminy w Nowym Dworze
O Ś W I A D C Z E N I E
W związku z ubieganiem się o dofinansowanie ze środków budżetu Gminy Nowy Dwór
(Konkurs 200... - Dotacje”) , zadań z zakresu ................................................................. ................................................................................................................., realizowanych przez naszą organizację, składamy, stosownie do zapisu art. 118 ust. 1 ustawy o finansach publicznych z dnia 26 listopada 1998 roku (t.j. Dz. U. Z 2003 r. Nr 15, poz. 148 z późn. zm.) następujące oświadczenie:
Niżej podpisane osoby, posiadające prawo do składania oświadczeń woli informują, że organizacja nie działa w celu osiągania zysku.
Oświadczenie powyższe zostało złożone w świadomości i odpowiedzialności karnej za zeznanie nieprawdy, zgodnie z art. 233 § 1 kodeksu karnego.
Osoby składające oświadczenie:
.......................... ........................... .........................
pieczątka i podpis pieczątka i podpis pieczątka i podpis
\
Załącznik Nr 3
do trybu postępowania o udzielenie dotacji z budżetu gminy
SPRAWOZDANIE MERYTORYCZNE
z wykonania zadania określonego
Umową nr ..........................-200.....-....................... z dnia ....................
CZĘŚĆ I - Informacja o jednostce rozliczającej się
CZĘŚĆ II - Sprawozdanie merytoryczne z zadania :
planowany :
faktyczny :
CZĘŚĆ III - Informacja o stosowaniu przepisów ustawy o zamówieniach publicznych
Oświadcza się, że przy zawieraniu umowy/ umów stosowano się do przepisów ustawy z dnia 10 czerwca 1998 r. o zamówieniach publicznych (t. jedn. z 2002 r. Dz. U. Nr 72 poz. 664) stosując tryb
Wyboru trybu dokonano/ przepisów ustawy nie stosowano na podstawie Art. ........... ustawy o zamówieniach publicznych.
Źródłowe dokumenty finansowe znajdują się w:
Imię i nazwisko osoby sporządzającej sprawozdanie, kontakt telefoniczny:
Podpisy osób wymienionych w cz. I
(pieczątka i podpis) (pieczątka i podpis)
W przypadku braku miejsca na niniejszym formularzu proszę załączyć do niego dodatkowe informacje.
Akceptacja sprawozdania przez Wójta Gminy Nowy Dwór
SPRAWOZDANIE FINANSOWE
z wykonania zadania określonego
umową nr ........-200............-........................... z dnia ....................
Całkowity koszt zadania przedstawiony we wniosku: ..............................................................
Całkowity koszt zrealizowanego zadania: ................................................................................
Środki niewykorzystane - ................... zł, zwrócone na konto Gminy w dniu ......................... (dołączyć dowód wpłaty).
Przyczyna zwrotu/ niewykorzystania: ..................................................................................................................................................................................
ZESTAWIENIE RACHUNKÓW WG RODZAJU KOSZTÓW ZGODNIE Z ZAŁĄCZNIKIEM NR 1 UMOWY
Nazwa rodzaju kosztów :..............................................
L.p. |
Nazwa wydatku - rodzaj kosztów ( dotyczącego dofinansowania ze środków Gminy ) |
Dokument finansowy ( dotyczy kosztów dofinansowywanych przez Gminę ) |
Kwota na jaką opiewa dokument |
Kwota dofinansowana ze środków Gminy |
|
|
Nazwa (faktura, rachunek, umowa itp. ) |
Numer |
Data wystawienia |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Suma: |
|
Nazwa rodzaju kosztów :..............................................
L.p. |
Nazwa wydatku - rodzaj kosztów ( dotyczącego dofinansowania ze środków Gminy ) |
Dokument finansowy ( dotyczy kosztów dofinansowywanych przez Gminę ) |
Kwota na jaką opiewa dokument |
Kwota dofinansowana ze środków Gminy |
|
|
Nazwa (faktura, rachunek, umowa itp. ) |
Numer |
Data wystawienia |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Suma: |
|
UWAGA ! Niniejszą stronę należy skopiować i wypełnić kopie odrębnie dla każdego rodzaju kosztów
Do niniejszego sprawozdania należy załączyć sprawdzone pod względem merytorycznym i formalno-rachunkowym oraz opatrzone krótką notatką merytoryczną uwierzytelnione kopie dokumentów księgowych
właściwe podkreślić
niepotrzebne skreślić
04-03-31 12:35
Metryka strony